13. základní škola Plzeň,
příspěvková organizace

2011 / 2012

Cyklisťák - 4. den

Čtvrtý den jsme nafasovali řízek s chlebem a byli jsme jak turisté tak i cyklisté na celodenním výletě. Turisté na hradě a na zámku v Nečtinech, cyklisté v Konstantinových Lázních ...

Třetí den byl dnem outdoorovým ... Dopoledne jsme přelézali po nízkých lanech, odpoledne bylo úžasné slaňování ze skály a celý den jsme zakončili táborákem a opékáním buřtů!

Druhý den měli cyklisté soutěž v jízdě zručnosti a turisté v odhadech (vzdálenost, objem, váha), odpoledne jsme se učili pracovat s buzolou a ve "finále" jsme se podle ní a mapy měli dostat do určeného místa ... Někomu se to podařilo lépe, někomu hůře :-)

První den jsme se dopoledne ubytovali, řekli si informace o chování a bezpečnosti, po obědě jsme vyrazili na krátký výlet a večer hráli společenské hry ...

Ve čtvrtek 17. května 2012 pořádala 6.A v tělocvičně naší školy talentovou soutěž pro celou školu. Žáci obou stupňů soutěžili v těchto kategoriích: 1. Zpěv 2. Tanec 3. Ostatní.

Vytvořena: 25.5.2012

Výlet do ZOO Plzeň - 4.A,B

Ve čtvrtek 26. 4. vyrazili žáci 4. A a 4. B do zoo na připravený program SAVCI. Viděli jsme spoustu zvířat, protože bylo hezké počasí. Zaujali nás lvi, lemuři, pižmoni, hroši, nosorožci, vlci,…

Vytvořena: 11.5.2012

Dopravní hřiště - 4.A,B

Každé dubnové pondělí jezdila 4. A poslední dvě vyučovací hodiny na dopravní hřiště do Skvrňan. Hřiště se nachází v areálu 33. ZŠ hned vedle fotbalového hřiště.